Overslaan en naar de inhoud gaan

FAQ

Veelgestelde vragen over uw tickets en bestelling

Om het u zo makkelijk mogelijk te maken, hebben wij de meest gestelde vragen hieronder al beantwoord. Staat u vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice via 0900 - 20 20 400 (€ 0,45 c/pm) of buiten onze openingstijden via ons contactformulier.

  1. Verkoopt u ook rolstoelkaarten voor de aangeboden evenementen?
  2. Kan ik ook met de theater- of concertbon (of andersoortige acties) betalen?
  3. Hoe lang de tijd heb ik om mijn betaling over te boeken?
  4. Krijg ik een acceptgiro thuisgestuurd na mijn bestelling?
  5. Kunt u mij een factuur sturen met BTW?
  6. De betaling van de bestelling is mislukt . Nu is het evenement uitverkocht. Wat nu?
  7. Worden mijn buitenlandse voetbal/tennis/sport kaarten naar huis verzonden?
  8. Zijn de prijzen voor de buitenlandse sport-kaarten inclusief hotel en vlucht?
  9. Kan ik bij u ook een hotel of vlucht boeken?
  10. Wat is het verschil tussen de getoonde categorieën?
  11. Waar zit ik precies, kan ik ook specifieke stoelen kiezen?
  12. Zitten we wel naast elkaar?
  13. Hoe kan het dat jullie prijs lager/hoger is dan een ander ticketbureau?
  14. Hoe weet ik dat jullie geldige kaarten verkopen?
  15. Hoe kan het dat jullie nog kaarten hebben voor een uitverkocht event?
  16. Waarom versturen jullie de tickets niet via de mail als e-ticket?
  17. De tickets zijn een kado, komen de tickets op naam te staan?
  18. Wat als ik niet thuis ben en de postbode komt aan de deur?
  19. Ik heb geen emailadres!
  20. Ik heb geen printer om de tickets uit te printen en het evenement is morgen/vandaag, wat nu?
  21. Ik heb de bevestigings-mail niet ontvangen n.a.v. mijn bestelling, wat nu?

 


 

1. Verkoopt u ook rolstoelkaarten voor de aangeboden evenementen?

Die verkopen wij helaas niet. Onze klantenservice kan u wel assisteren in het vinden van het juiste verkoopadres. Neemt contact op met onze klantenservice via 0900 - 20 20 400 (€ 0,45 c/pm).

terug naar boven

2. Kan ik ook met de theater- of concertbon betalen?

Hier werken wij helaas niet mee samen.

terug naar boven

3. Hoe lang de tijd heb ik om mijn betaling over te boeken?

Uw order blijft 5 dagen op gereserveerd staan. U heeft dan ook 5 dagen de tijd om de betaling te voldoen. Na deze 5 dagen is het mogelijk dat uw reservering is komen te vervallen en de tickets terug in de verkoop zijn gegaan.

terug naar boven

4. Krijg ik een acceptgiro thuisgestuurd na mijn bestelling?

Nee, u ontvangt een e-mail met een bevestiging waarin vermeld staat hoe u het bedrag kunt overboeken naar onze bankrekening.

terug naar boven

5. Kunt u mij een factuur sturen met BTW?

In de bevestigings-email staat de BTW al gespecificeerd. Indien u alsnog een aparte factuur wenst, kunt u een e-mail sturen naar klantenservice@ticketsnederland.nl.

terug naar boven

6. Ik heb net een bestelling gemaakt maar de betaling is mislukt. Nu is het evenement uitverkocht. Wat nu?

Hiervoor kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice via 0900-20 20 400 (€ 45 c/pm). Onze medewerkers kunnen u hier verder bij helpen.

terug naar boven

7. Worden mijn buitenlandse voetbal/tennis/sport kaarten naar huis verzonden?

Uw buitenlandse voetbal/tennis/sport kaarten worden bij uw verblijfsadres in het buitenland afgeleverd. U ontvangt hieromtrent nog een e-mail van onze klantenservice. Kaarten voor voetbal in Nederland worden altijd één week voor aanvang verzonden naar het huisadres.

terug naar boven

8. Zijn de prijzen voor de buitenlandse sport-kaarten inclusief hotel en vlucht?

De prijzen op de website zijn per ticket voor de sportwedstrijd. Hotel en vlucht dienen apart geboekt te worden.

terug naar boven

9. Kan ik bij u ook een hotel of vlucht boeken?

Aan het eind van uw bestelling vind u een link naar booking.com. U kunt via deze link uw hotel boeken. Voor vluchten verwijzen wij u naar de website van de desbetreffende luchtvaartmaatschappij.

terug naar boven

10. Wat is het verschil tussen de getoonde categorieën?

Het verschil in prijs komt door het beter zicht op het podium, de vloer of het veld.

terug naar boven

11. Waar zit ik precies, kan ik ook specifieke stoelen kiezen?

Nee, u kunt bij ons alleen kiezen voor een categorie. U krijgt automatisch de best beschikbare plaatsen in de door u gekozen categorie.

terug naar boven

12. Zitten we wel naast elkaar?

Ja, Tickets Nederland verkoopt alleen maar aangrenzende zitplaatsen. U zit dus naast elkaar tenzij anders staat aangegeven op de bestelpagina. Bij voetbaltickets zitten er minimaal 2 personen naast elkaar. Wij doen altijd ons best om zoveel mogelijk voetbal-plaatsen naast elkaar te regelen.

terug naar boven

13. Hoe kan het dat jullie prijs lager/hoger is dan een ander ticketbureau?

Ieder ticketbureau hanteert eigen prijzen voor een concert of evenement. Hierdoor verschilt de ticketprijs per ticketbureau.

terug naar boven

14. Hoe weet ik dat jullie geldige kaarten verkopen?

Wij zijn een professioneel ticketbureau en wij leveren altijd 100% originele en geldige tickets. U kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice via 0900 - 20 20 400 (€ 45 c/pm.

terug naar boven

15. Hoe kan het dat jullie nog kaarten hebben voor een uitverkocht evenement?

Wij ontvangen vaak een gegarandeerd aantal kaarten voor een concert of evenement. Als een concert of evenement is uitverkocht, kan het daarom zijn dat wij nog wel tickets op voorraad hebben.

terug naar boven

16. Waarom versturen jullie de tickets niet via de mail als e-ticket?

Wij werken, tenzij anders aangegeven, bij de meeste evenementen alleen met geprinte tickets of zogenaamde hard-tickets.

terug naar boven

17. De tickets zijn een kado, komen de tickets op naam te staan?

Nee, de tickets zijn overdraagbaar. Het maakt niet uit welke naam u opgeeft bij de bestelling. De unieke barcode op de tickets geven toegang tot het concert of evenement. Diegene met het ticket in de hand komt binnen bij het evenement/concert. 

terug naar boven

18. Wat als ik niet thuis ben en de postbode komt aan de deur?

Wij verzenden uw tickets met UPS. De chauffeur probeert de zening drie keer af te leveren. U kunt ook een briefje bij de brievenbus hangen dat de chauffeur de envelop in de brievenbus mag achterlaten.

terug naar boven

19. Ik heb geen emailadres!

Neem dan contact op met onze klantenservice via 0900 - 20 20 400 (€ 45 c/pm) om uw bestelling telefonisch door te geven.

terug naar boven

20. Ik heb geen printer om de tickets uit te printen en het evenement is morgen/vandaag, wat nu?

Hiervoor kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice via 0900 - 20 20 400 (€ 45 c/pm). 

terug naar boven

21. Ik heb de bevestigings-mail niet ontvangen n.a.v. mijn bestelling, wat nu?

In veel gevallen staat de email van uw order in de ongewenste mail/spam folder. Is dit niet het geval neem dan contact op met onze klantenservice via 0900 - 20 20 400 (€ 45 c/pm). Zij kunnen u hier verder bij helpen.

terug naar boven

g